Візитка комплексу
Школа – освітній центр, де одні навчають, інші – навчаються, але і ті, і ті вчаться, самовдосконалюються.
Наш навчальний заклад – школа творчого розвитку педагога та учня,
що має назву «Добра школа». Добра тому, що всім тут комфортно:
і вчителям, і учням, і їхнім батькам.
У нашій школі панує культ знань, праці, віри, відповідальності, краси. Найбільша гордість школи – її вчителі та учні. Ми всі разом творимо позитивний імідж навчального закладу. Складниками внутрішньої культури є чинники, що визначають її життєдіяльність.
Історія нашої школи
У 1908 році в селі Кирилівка відкрилась трьохкласна церковно-приходська школа. Це була простенька сільська хата з солом’яним дахом. З часом збудували нову школу, там навчалися діти до 9-го класу. І ось довгоочікувана звістка: у 1968 роцівідбулося урочисте відкриття нової сучасної школи. Наша школа кожного року випускає у світ все нових і нових учнів.
У 2005 році в нашій школі відкрився дитячий садочок, тому і школа стала навчально-виховний комплекс. Дошкільна група "Дзвіночок" працює з 2005 року. Функціонуэ одна різновікова група. Режим роботи п'ятиденний, тривалість 10,5 годинним перебуванням дітей.
Наш комплекс очолює директор – Алтухова Галина Михайлівна.
Педагогічний колектив – 12 учителів.
Учителі комплексу творчо працюють, постійно підвищують свою кваліфікаційну категорію, проводяться різноманітні заходи, як виховного, так і навчального.
Школа має свої традиції:
· проводи випускників у дорогу життя вишиваними рушниками, хлібом-сіллю та напутнім словом батьків;
· зустріч із колишніми випускниками школи;
· день здоровья;
· посвята у першокласники;
· посвята у старшокласники;
· святкові зустрічі;
· вшанування учнів – переможців олімпіад, конкурсів, змагань
ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ
Головна місія школи – адаптувати школяра, майбутнього випускника, до життя в соціумі, навчити його вчитися, здобувати знання впродовж усього життя. Педагог, який сам не вдосконалюється, не може виконати таку місію. Тому ми сьогодні говоримо про творчий розвиток педагога та учня.
Кредо творчого розвитку учня: «Пізнати себе, знайти себе, повірити в себе!»
Що цінують у нашій школі?
· Чесність.
· Професіоналізм.
· Пунктуальність.
· Взаєморозуміння.
Провідними функціями школи є:
· Забезпечення творчого розвитку педагога й учня.
· Соціалізація особистості школяра.
· Екологічне виховання молоді.
· Проектна діяльність