національно-патріотичне виховання

Організація виховної роботи у КОМПЛЕКСІ
ДІТИ – УЧАСНИКИ ЖИТТЯ, А НЕ СТОРОННІ СПОСТЕРІГАЧІ. ВОНИ РАДІЮТЬ ТОМУ, У ЧОМУ БЕРУТЬ УЧАСТЬ, ВИЯВЛЯЮТЬ ВИНАХІДЛИВІСТЬ У ПРАЦІ, БАЖАННЯ ВЗЯТИ НА СВОЇ ПЛЕЧІ ВАЖКІ СПРАВИ. ВОНИ НАПОВНЕНІ ВІРОЮ В ЖИТТЯ. БЕЗ ПОЧУТТЯ ВПЕВНЕНОСТІ В СОБІ, ВЛАСНЕ, НЕМАЄ ОСОБИСТОСТІ. КОЖНА ЛЮДИНА ПОВИННА ЧІТКО ЗНАТИ СВОЇ МОЖЛИВОСТІ, ЗДІБНОСТІ, ЧОГО ВОНА МОЖЕ ДОСЯГТИ. І КОЛИ Є ВПЕВНЕНІСТЬ У СВОЇХ СИЛАХ, ЛЕГШЕ ПОДОЛАТИ БУДЬ-ЯКІ ПЕРЕШКОДИ І ТРУДНОЩІ НА СВОЄМУ ШЛЯХУ, ДИТИНА НЕ РОЗГУБИТЬСЯ У СКЛАДНІЙ СИТУАЦІЇ.ГОЛОВНОЮ МЕТОЮ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ ШКОЛИ ВВАЖАЄМО НАБУТТЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ, ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНИХ РИС ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ, РОЗВИНЕНОЇ ДУХОВНОСТІ, ФІЗИЧНОЇ ДОСКОНАЛОСТІ, МОРАЛЬНОСТІ, ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОЇ, ПРАВОВОЇ, ТРУДОВОЇ, ЕКОЛОГІЧНОЇ, ЕКОНОМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ. ПРИНЦИПИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ ШКОЛИ: ДЕМОКРАТИЗАЦІЯ І ГУМАНІЗАЦІЯ; ЗВ'ЯЗОК ВИХОВАННЯ З РЕАЛЬНИМ ЖИТТЯМ; ВРАХУВАННЯ ВІКОВИХ ТА ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ УЧНІВ; ПОСЛІДОВНІСТЬ, СИСТЕМАТИЧНІСТЬ ТА ЄДНІСТЬ ВИХОВНИХ ВПЛИВІВ.
Виховна проблема, над якою працює педагогічний колектив:
створення умов для розвитку людини фізично і психічно здорової, морально орієнтованої на свідомий вибір професії, готової до соціальної адаптації та життя у різних сферах.
Основна мета:Виховати кожного учня високоморальною, фізично здоровою, всебічно розвинутою, творчою особистістю.
Основою виховної системи в нашій школі є повага і довір’я до дитини, визнання її права на життя, навчання і власний моральний вибір. Розуміючи, що здоров’я дитини – це ключ до здорової людини, наша школа ставить перед собою завдання:
- формування основ культури здоров’я;
- зменшення захворюваності;
- підвищення рівня фізичної та розумової працездатності;
- успішність та якість знань;
- створення умов для задоволення різноманітних інтересів навчально-виховного процесу.
Наше кредо: "… дитина має бути не тільки учнем, а передусім людиною з різноманітними інтересами, запитами, прагненнями.” В.Сухомлинський
- Пріоритетні напрямки роботи:
- Екологічний;
- Спортивно-оздоровчий;
- Суб’єкти діяльності:
- Учні;
- Вчителі;
- Адміністрація;
- Батьки;
- Керівники гуртків, клубів, секцій;
- Ветерани;
- Громадські діячі;
- Спонсори;
- Друзі школи.
ВИХОВУЄМО ПАТРІОТІВ
Основними пріоритетами національно-патріотичного виховання є виховання любові до Батьківщини, формування національно свідомої особистості, для якої думати та розмовляти українською мовою так само природно, як дихати; особистості, що відчуває себе частиною рідного народу, єдність з його корінням, історією, традиціями, минулим, сьогоденням і сильним майбутнім.
Саме тому у нашій школі проводяться заходи, бесіди, диспути, виховні години, метою яких є зміцнення і поглиблення найцінніших громадянських якостей молодого покоління, формування активної життєвої позиції, сприяння процесу самовиховання патріота-українця. Адже саме патріотизм, громадянськість повинні об’єднувати українців, зберігати те, що протягом століть було нашою метою, – незалежну державу.
У цей тяжкий для всіх нас час ми як ніколи згуртувались, співпереживаємо, намагаємося тут, на мирній території, допомагати українській армії.
Маючи таких захисників, Україна є і буде сильною та незалежною! Ми пишаємося своїми земляками, які героїчно протистоять агресору й інакше як героями їх не називаємо!
Перший урок "Україна - єдина країна" - вересень
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ З НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДІ
1 | Тематичні екскурсії, вечори, наукові конференції, цикли історичних читань з вивчення історії та культури України | |
2 | Виконання робіт з упорядкування братських захоронень та могил загиблих воїнів, благоустрою території навколо пам’ятників воїнам інтернаціоналістам | Протягом року |
3 | Проведення змагань з воєнно- прикладних видів спорту | Квітень-травень |
4 | Конкурс на кращий відеоролик-привітання для ветеранів Великої Вітчизняної війниПроведення операції «Турбота» по відвідуванню та привітанню ветеранів селищаПроведення Єдиного заняття Мужності на тему:«Не згасити вогонь пам,яті» | Травень |
5 | Організація у навчальних закладах виставки фото- та архівних документів, що ілюструють становлення та розвиток української державності | Протягом року |
6 | Проведення змагань з гри «Що? Де? Коли?» на тему «Історія Вітчизни – історія майбутнього» | Протягом року |
7 | Проведення виставки «Народна пам’ять про захисників Вітчизни» (за результатами роботи пошукових загонів) | Протягом року |
8 | Проведення круглих столів «Козацтво в історії української держави» | Протягом року |
9 | Цикл заходів, присвячених відзначенню Міжнародного дня рідної мови | Лютий |
10 | Проведення циклу бесід «Державна символіка України» | Протягом року |
11 | Організація заходів з відзначення найбільших духовних свят українського народу (Різдво Христове, Великдень, Трійця) | Протягом року |
12 | Відзначення найбільш визначних подій в новітній історії української держави:- День соборності України (виховний захід «Ми – діти твої, Україно!»;- День Конституції України;- День державного прапора України;- День незалежності України;- День свободи;- День збройних сил України | 22 січня 28 червня 23 серпня 24 серпня 22 листопада 6 грудня |
13 | Літературна вітальня – «Слухайте голос безсмертний Тараса | Березень 2015 р. |
14 | Зустріч із воїнами-афганцями «Афганістан, як ниюча рана» | Лютий 2016 р. |
15 | Проведення інтелектуальних змагань на краще знання Конституції та законів України | Протягом року |
Заходи в рамках національно- патріотичного виховання
2015-2016 н.р.
№ п.п. | Назва заходу | Клас | Відповідальний |
1 | Літературно –музична комплзиція «Ви перемогли! Ми пам'ятаємо!». | 8-11 | Мельник Н.Г. Старченко О.В. |
2 | Участь у проекті «Їхніми іменами названі вулиці». | 10-11 | Сливна Л.А. |
3 | Лекторій «Крути Памятаємо...». | 7-11 | Сливна Л.А. |
4 | Бесіда «Державна символіка України». | 1-11 | Класоводи та класні керівники |
5 | Заходи до дня визволення України від фашистських загарбників. | 6-11 | Сливна Л.А. Мельник Н.Г. |
6 | Заходи до визначення Дня ветерана. | 6-11 | Сливна Л.А. Кл.керівники |
7 | Заходи в рамках Міжнародного Дня інвалідів. | 6-11 | Мельник Н.Г. |
8 | Заходи, присвячені Дню Святого Миколая. | 1-7 | Класоводи та класні керівники |
9 | Заходи, присвячені відзначенню 85-річчя Г.І. Верес, 105 – річчя – Примаченко М.О. | 1-11 | Учителі - словесники |
10 | Заходи, присвячені 150 річчю з дня народження М.М. Коцюбинського. | 6-11 | Учителі - словесники |
11 | Заходи, присвячнені 100 річчю з дня народження Платона Воронька. | 1-11 | Учителі - словесники |
12 | Заходи, присвячнені 200 річчю з дня народження Т. Г. Шевченка. | 1-11 | Учителі - словесники |
13 | Заходи про відзначення 150 річчя з дня народження Бориса Грінченка. | 1-11 | Учителі - словесники |